Gertrud

Thursday, December 29, 2011

Donna - Model af Hanne Falkenberg

Nu har jeg fået strikket min jakke færdig. Denne model hedder Donna. Designet er af Hanne Falkenberg. Jakken er med forskellige kiler i overdel og den nederste del, hvilket gør, den sidder godt.
Jeg har strikket denne i KAUNI GARN - fra "lageret"
Modellen er strikket på pind 2½.
Den er i str. M
Garnforbrug: ca. 400g i bundfarve - ca. 175g i lys stribe og ca. 50g i mørk blå stribe på ryggen.
kanterne er i Shetlandsuld - strikket i dobbelt garn, da det ellers blev for kedeligt.
Tinknapperne synes jeg passer fint til denne model.

Labels:

3 Comments:

  • At 12:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Gertrud,

    Jeg er blevet henvist til dig af en bekendt, da jeg søger en, der kan strikke et halstørklæde til mig, som jeg har fundet på nettet, som ikke længere er til salg - er det noget, du gør? kontakt mig gerne på telefon 31509801 eller email: Rona.Valeria@hotmail.com

    håber at høre fra dig.

     
  • At 6:43 AM, Blogger Anja said…

    Hvor er din Donna bare flot

     
  • At 7:09 AM, Blogger Skjold said…

    Hold ds op, hvor er du dygtig.
    Sikke alle de fine ting du har strikket.
    Jeg kan se, at du bruger Kauni til Falkenberg. Det vil jeg prøve. Det ser rigtig flot ud.

     

Post a Comment

<< Home